Elköltöztem, amatőr vagyok

Elkezdtem elköltözni otthonról, de persze agglegényként totálisan amatőr vagyok az egészben. Tippek, kavarok a lakásfenntartás témakörében, avagy nekem ez hogy sikerült.

A villanybiznic beindul - egyszercsak...

2011.04.21. 03:38 - PaLa

Címkék: szerelés piálás felajánlás elmű papírmunka

Mivel a lakás elektromos helyzete ezidáig a nulla felé konvergált, ezért az ismerős villanyszerelőt felhívtam ma este, hogy ugyan mégis az áram mitől ennyire bonyolult, és kiderült hogy fater felhalmozott egy kisebb - kb. 1 milliós - tartozást az elmű felé. Fasza. A megoldáson dolgoznak, elvileg holnap lesz valami papírjuk, amit látatlanban kitöltenek, hogy minden rendben, és csinálnak egy új bekötést. Vagy valami hasonló. Persze mint semmi, ez se lesz ingyen. Kb. 100.000 ft-os kiadás lesz, cserébe lesz a nevemen egy óra, és kapok havi villanyszámlát is... Persze csak elvileg, mert ugye ha elfelejtem bejelenteni - ami felöl kétségem sincs - akkor becsülni fogják, és azt még követelik is rajtam...

Persze a pénz még nincs meg, de hát még van kb. 5 napom előteremteni, de ehhez még lehet, hogy segítséget kell kérnem, mert jelenleg semmi nincs nálam. De majd csak lesz valahogy, és egyeztetek a nagyival. Ő mindig segít, és megígérte, hogy ha gáz van, akkor most is ad áthidaló hitelt.

Hétvégére megpróbálom ezt azért tisztába tenni, mert ha lesz áram, akkor lehet költözni. Az izgalom a tetőfokára hág, és remélhetőleg akkor megkezdődhetnek az előkészületek. Ha meg minden jól összejön, akkor aztán főleg beindul a konyhafelújítás és a vízóra biznisz is :)

Közben rengeteg felajánlást kaptam a barátoktól mindenféle háztartási eszközzel, tehát úgy tűnik, hogy konyhai cuccokat csak minimálisan kell vennem. Azért erre nem számítottam, de jól esik. Az biztos, hogy a lakásavató bulin lesz mivel kinyitni a borokat és konzerveket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorkoltozo.blog.hu/api/trackback/id/tr452844052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása