Elköltöztem, amatőr vagyok

Elkezdtem elköltözni otthonról, de persze agglegényként totálisan amatőr vagyok az egészben. Tippek, kavarok a lakásfenntartás témakörében, avagy nekem ez hogy sikerült.

Átrendezési és átépítési tervek

2011.04.26. 01:13 - PaLa

Miközben az elektromos ügyeket intézem, megy a lakásnak a berendezési tervezése. Van benne egy szekrénysor, egy nagy kanapé, asztal négy székkel, íróasztal, és ezeket keresztbe kasul fogjuk pakolni. A törpekonyhából (ami kb. 3nm) kirakjuk a hűtőt a szobába. A sör legalább közelebb lesz :)

A konyhában elég zűrös a mosogató, az hosszabb távon átépítjük, munkalappal és új mosogatóval. Persze erre még nincs keret, energia, és semmi, de legalább már tervezgetünk, ez is valami.

Ha mindent kitaláltunk, és az áram is életre kel, akkor a lakás kisikálása után lehet rögtön átköltözni. De még minimum 1,5 hét lesz, ahogy a dolgokat látom :(

Kaptam ma öt doboz mosogatószert, azt hiszem, most egy darabig erre se nagyon kell költenem, és ez nagyon jó, mert most minden fillér jól jön.

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorkoltozo.blog.hu/api/trackback/id/tr222845814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása