Elköltöztem, amatőr vagyok

Elkezdtem elköltözni otthonról, de persze agglegényként totálisan amatőr vagyok az egészben. Tippek, kavarok a lakásfenntartás témakörében, avagy nekem ez hogy sikerült.

És még mindig az a fránya áram

2011.05.30. 20:57 - PaLa

Címkék: depresszió szerelés elmű

Hát, nem egyszerű dolog Magyarországon _legálisan_ elintézni bármit is. Az elmű még hitelesített órát keres valahol, a villanyszerelő meg próbál meggyőzni (sikertelenül), hogy addig menjen a buli óra nélkül... Persze se óra, se semmi emiatt, de legalább már kezdem magamat is szarul érezni. Most már kezd elmenni a kedvem ettől az egész mizériától. Lehet, hogy lassan már időszerű lesz a költözés? :)

Ígéretek persze vannak, de hát ez hétről hétre tolódik, és így kiszámíthatatlan a dolog. A legnagyobb probléma ezzel, hogy már jövő hónapban rengeteg melónk lesz, és így nem biztos, hogy lesz energia a teljes költözésre. Majd kiderül, ígérem, mindenről beszámolok.

Hogy az ebből fakadó idegeskedésemet levezessem, egy haveromnál lógtam pár napig, és ugyan haladtunk előre a kis hülyeségeinkkel, nem érzem magam elégedettnek, pedig szoktam... Egyszóval nem érzem magam jól a bőrömben, pedig a környezetem úgy érzem, mindent megpróbál, itt az ideje egy kis (nagy) változásnak...

Tehát nem ringatom magam álmokba időpont-ügyileg, hanem inkább addig lemerülök egy kicsit. Ha lesz áram, vagy oxigénmaszk, akkor majd jelentkezek.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorkoltozo.blog.hu/api/trackback/id/tr62944375

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Victor András - CSŐVÉGI GONDOLKODÁS 2011.05.31. 21:38:19

A fukusimai atom-katasztrófa nyomán – érthetően – világszerte felélénkült az energiatermelés jövőjével kapcsolatos eszmecsere. A japánok mellett most már pl. a németek is egyre határozottabban elfordulnak az atomenergia jövőbeli felhasználá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása