Elköltöztem, amatőr vagyok

Elkezdtem elköltözni otthonról, de persze agglegényként totálisan amatőr vagyok az egészben. Tippek, kavarok a lakásfenntartás témakörében, avagy nekem ez hogy sikerült.

Célegyenesben az elektromosság

2011.05.23. 19:15 - PaLa

Lassan, de bizonytalanul célegyenesbe érünk az ELMŰ nevű mamuttal. Szerdán (elvileg) felszerelnek egy villanyórát, és beindul az élet. Időközben vásároltam apróságokat, amik főként a bulikat segítik, amik közelegnek. Betámadtam az IKEÁT, és vásároltam 1000 apró cikket, mint poharakat, evőeszközöket, vágódeszkát, és még egy csomó, amúgy minden háztartásban instant fellelhető cuccot.

A gyertyafényes bulik nagy előnye, hogy nem találja ki senki, hogy nézzünk tévét, vagy hallgassunk zenét, inkább a beszélgetésre - és ivásra - terelődik a hangsúly. Azért egy hónapnyi ilyen alkalom után már hiányzik a fény, az, hogy lássunk is valamit, ha kimegy valaki a konyháig.

Közben ideiglenes tárolóvá alakult át a kégli. Van benne minden, papírhegy, ami anyámhoz tartozik, bulicuccok, amiket már a kéglibe vittem buli után, és persze a dugi csoki-pia készlet, hogy a család ne igya el előlem a piákat. Ha holnap megvan az áram, akkor beüzemeljük a hűtőt, és a hideg söröket. Utána a többi berendezést fényben tologatjuk, majd elkezdődik az átcuccolás folyamata. Persze a tervek szerint előbb megy a hifi/gép, utána minden más. Mert hát zene nélkül pakolni, net nélkül létezni nem lehet :)

Ha minden jól megy, akkor persze egy villanyavató bulit is csapunk gyorsan, csak hogy megünnepeljük a világítást :)

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorkoltozo.blog.hu/api/trackback/id/tr112926814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása